03.12.14

První adventní neděle



...se letos sešla s předvečerem prvního prosincového dne, což u nás nezbytně nutně znamená  manévry s adventními kalendáři. Protože jsem již před několika lety opustila myšlenku se zatnutými zuby snášet výstavku papírových skvostů z obchodních řetězců, vyrobila jsem dětem kalendář vlastní, do kterého tajně obsah těch papírových přemisťuji. Stromeček z filcu se setkal s úspěchem a moje estetické cítění s klidem. Ovšem až do doby, než jsem zcela náhodně v jedné aukci objevila dřevěného koníka, kterého, jak jsem se záhy od původní majitelky dozvěděla, pro ni kdysi vlastníma rukama vyřezal a namaloval její dědeček. O té doby hýčkám své děti kalendáři dvěma, protože stromečku se - ze zištných důvodů dvojnásobného přídělu sladkostí - odmítly vzdát. A tak jsem v neděli v noci (kalendáře se vždycky zázračně objeví ráno 1. prosince) trpělivě stěhovala čokoládu na strom a lepila pytlíky pro koníka. Toho jsem se navíc rozhodla letos trochu přetvořit k obrazu svému (a svého interiéru) a tak - jak trefně poznamenal můj syn - nám letos koně přinesl sv. Martin.


Takhle vypadal koník před mou intervencí...




Z důvodu časové tísně to letos trochu odnesl adventní svícen - ale nakonec - tahle minimalistická varianta se mi dost zamlouvá a hotový byl za 5 minut.



S mojí malou pomocnicí jsme ale stihly vyrobit i pár papírových hvězd. A celkem nás to chytlo, takže určitě přibudou ještě další. Návod zde 



Pokud byste snad byli s přípravou adventu trochu pozadu, mrkněte ještě na pár DIY inspirací z Pinterestu.  Nebo si je schovejte - stejně jako já - na příští rok:-)

Tenhle DIY kalendář mne naprosto oslnil a kdybych potřebovala třetí, určitě se do jeho výroby pustím. Originální nápad se dá naštěstí využít i jako atraktivní celoroční dekorace. Návod zde

všechny převzaté snímky via Pinterest

Žádné komentáře:

Okomentovat

Díky za návštěvu, přijďte zase:-)